Lázár János bejegyzésében kiemelte, köszönettel és elismeréssel tartozunk mindenekelőtt annak a több mint száz vasutas kollégának, akik feszített tempóban dolgoztak a helyzet megoldásán és a zavarok elhárításán, valamint megköszönte az utasok türelmét, megértését és közreműködését is. Megköszönte továbbá azoknak a médiatermékeknek a munkáját is, amelyek gyors és korrekt tájékoztatást adtak, ellentétben azokkal az orgánumokkal, amelyek néhány politikussal együtt "a pánikkeltést és uszítást választották". Ez biztos nem segített sem az utasokon, sem a kialakult helyzeten, sem pedig a MÁV munkatársain - állapította meg. A miniszter Vitézy Dávidra utalva úgy fogalmazott, hogy "Magyarország legaktívabban facebookozó szakértője, aki egész életében a Fidesz politikai támogatásával érhetett volna el sikereket, árulásszámba menő csúsztatásokkal uszít a MÁV ellen, közlekedési szakértőként folyamatosan elárulja volt kollégáit, a vasutasokat, azokat, akik valóban mozgásban tarják az országot". Azok a fejlesztések, amelyekre hivatkozik és amelyeket a szankciós infláció miatt át kellett ütemezni, eddig a hétvégéig semmiképpen sem valósultak volna meg - hangsúlyozta Lázár János, megjegyezve, hogy még akkor sem, ha Vitézy Dávid "főpolgármesterség előtti másik álma, a közlekedési minisztersége megvalósul". "A MÁV pályái és szerelvényei nem Vitézy hiánya vagy az én miniszterségem miatt olyanok, amilyenek, hanem az elmúlt 30 év mulasztásai miatt" - írta a miniszter. Lázár János azt hangoztatta, hogy az elmúlt 15 évben történt a legtöbb fejlesztés. "Sok, de nem elég. Több kell, sokkal több. Ezért hirdettem meg az 5 pontos közlekedési akciótervet. Nagy szavak és látványtervek helyett előbb sok kis tett kell. A hergelés és hőbörgés ezen nem segít! Sőt! Csak árt" - zárta sorait a miniszter.
Lázár János: működik a Keleti pályaudvar
Kiss Zoltán / Hírek / 2024-08-27 14:22